woensdag 29 januari 2014

Review: Hello Fresh Box

We kennen het waarschijnlijk allemaal wel.... de hele dag hard gewerkt of tot laat naar school geweest en dan nog bedenken wat je gaat eten, boodschappen doen en uiteindelijk na heel veel gezwoeg ook nog koken. Op zulke dagen heb je daar gewoon geen zin in en hoop je stiekem dat er een privé kok een overheerlijke gezonde maaltijd staat te koken. Helaas is dat waarschijnlijk niet mogelijk, maar er is wel iets anders wat heel handig is! Benieuwd? 

Namelijk, de Hello Fresh Box! Elke week bestel je een box met 3 of 5 maaltijden. Er wordt voor jou al bedacht wat je de komende dagen gaat eten, super handig! Alle ingrediënten die je voor de gerechten nodig hebt zitten in de box en ook de recepten van de gerechten worden meegestuurd.  Dat scheelt een hoop tijd na een drukke werkdag. Je kan kiezen uit 3 of 5 maaltijden. Zelf heb ik vorige week de Proefbox met 3 gerechten besteld. 

Op maandag wordt de box tussen 16.30 en 22.30 bezorgd. Ik kreeg op maandag een smsje wanneer de box bezorgd zou worden, heel handig. Zo hoef je niet de hele tijd thuis te blijven. De box werd afgeleverd op de afgesproken tijd en ik kon echt niet wachten om de box open te maken. Ik was zo benieuwd wat er allemaal in zou zitten. De ingrediënten zagen er heel erg vers uit en ik had mega veel zin in om er mee te gaan koken. 

De gerechten waren heerlijk; pasta met makreel, kruidige couscous met zoete aardappel en wortel en zuurkolstamppot met worstjes. Erg gevarieerd, dus zeker aan te raden als je druk bent, maar toch gezond wil eten. 

Voor drie maaltijden voor 2 personen betaal je €39,- inclusief verzendig en receptenboekje. Dat is helemaal niet duur. 

Toch heb ik ook een nadeel, maar dat is erg persoonlijk. Ik eet, zoals jullie weten, suiker- en glutenvrij. Op dit moment is het heel erg lastig voor Hello Fresh om daar rekening mee te houden. Voor een keer vond ik het niet erg om pasta en aardappelen te eten, maar doordat ik dat niet elke week wil zal ik niet elke week de Hello Fresh Box bestellen. Jammer, maar begrijpelijk want het is  heel er veel werk om al die verschillende boxen klaar te maken. 

Als je het niet erg vindt om gluten te eten, raad ik je zeker de Hello Fresh Box aan! En kijk eens op de website van Hello Fresh :)

Enjoy!

Dominique 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten