donderdag 1 mei 2014

Eetdagboek 30 april 2014


























Zoals beloofd mijn eetdagboek van gister 30 mei. Ik heb van alles een foto gemaakt, behalve van wat ik gedronken heb. Dat was niet zo boeiend, want ik drink eigenlijk alleen water en thee. Het was een dag dat ik de hele dag thuis was, alleen 's avonds moest ik weg. 's Avonds heb ik dan ook iets gegeten wat je misschien niet helemaal verwacht :) Ik hoop dat jullie het leuk vinden.

Ontbijt

Om 9.00 uur ging ik ontbijten. Ik moest om 9.30 uur weg, dus het werden twee rijstwafels met pindakaas, een halve mango in stukjes en een glas lauwwarm water met het sap van een halve citroen. Dat probeer ik elke ochtend te drinken, maar lukt nog niet helemaal.


























Snack

Rond 11.00 uur kreeg ik weer een beetje honger dus ik at een aantal aardbeien. Ondertussen was ik de havermoutrepen (die koekjes werden) aan het maken.

























Lunch

Om 12.30 uur was het tijd voor lunch. Het ziet er niet echt lekker uit, maar dat was het wel. Ik maakte een roerei van drie eieren met een half blikje tonijn, kidneybonen en allerlei kruiden. Ook at ik nog wat aardbeien met kaneel.





























Snack

Niet heel veel later waren de (toen nog) havermoutrepen klaar, maar toen ik ze in stukken wilde snijden werden het meer koekjes. Ik dacht dat het mislukt was, maar toen ik het proefde was het echt heerlijk. Ik heb direct een recept geplaatst. Omdat ik het zo lekker vond, heb ik denk ik 3 koekjes gegeten.

























Avondeten

's Avonds heb ik iets gegeten wat niet helemaal de planning was. Ik ging rond 15.00 uur naar Alphen aan den Rijn om met twee studiegenoten te filmen voor een schoolopdracht. Toen we klaar waren was het 19.30 uur en had ik nog niet gegeten en geen zin meer om te koken. Mijn vriend en ik besloten om sushi en een wokgerecht met garnalen en groenten te bestellen. 1 dag in de week hebben we een junkdag en mogen we eten waar we zin in hebben. Meestal is dat in het weekend, maar nu was die dag dus al op woensdag. De rest van de week geen junkdag meer dus :)






































Hopelijk vonden jullie het leuk om te zien wat ik gister de hele dag heb gegeten. Omdat ik thuis was kon ik gemakkelijk een lunch maken, maar als ik naar school ga moet ik dat allemaal voorbereiden. Als jullie het leuk vinden om te zien wat ik eet als ik niet thuis ben laat het me dan weten in de comments :)

Wat heb jij gegeten gister? 

Dominique

Geen opmerkingen:

Een reactie posten