woensdag 18 juni 2014

Terug van weggeweest



Zo dat is weer even geleden. Sorry! Maar ik ben terug van weggeweest. De afgelopen weken was het ontzettend druk op school, waardoor het bloggen er bij ingeschoten is. Ik moet nog wat kleine dingetjes doen voor school. Hopelijk haal ik alles in één keer, want dan heb ik vanaf volgende week vakantie, woehoeee! Dus dan gaat het bloggen weer beginnen. Vandaag begin ik alvast met het verzinnen van makkelijke en budgetvriendelijke recepten.

De afgelopen tijd was ook niet heel erg suikervrij, oeps. Ik heb best wat junkdagen gehad. Eén dag was toch wel de allerbeste. Toen heb ik echt mega lekker gegeten! Omdat we best wel eens mogen junken ga ik met jullie delen wat ik toen heb gegeten. Misschien een beetje vreemd op een suikervrije blog, maar YOLO haha. Het was echt zo lekker en ik denk er zo vaak aan terug. Kan niet wachten om dat nog een keer te eten. Ben je al benieuwd wat ik heb gegeten op die beruchte junkdag? Morgen staat het online!

Als je ideeën hebt voor artikelen, dan kun je die natuurlijk altijd achterlaten in de comments.

Liefs,

Dominique

Volg Suikervrij Eten op Facebook en Bloglovin om op de hoogte te blijven van de laatste updates.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten