donderdag 19 juni 2014

Junkdag: wat ga ik eten? Vanaf nu weet je het!


In dit artikel vertelde ik dat je best wel eens een keer iets ongezonds mag eten. Het is niet te doen om nooit meer suikers binnen te krijgen. En er zijn ook gewoon heel veel lekkere dingen met suiker. Dat mag je best wel eens eten. Mijn probleem is elke week weer: wat ga ik eten op mijn junkdag? Ik heb het beste en lekkerste eten ontdekt voor mijn junkdag. Wil jij weten wat?
Ik vind zoveel dingen met suiker lekker, dus als ik dan 1 keer in de week iets met suiker mag eten kan ik niet kiezen. Vaak ben ik al dagen van tevoren aan het bedenken wat ik zal gaan eten, erg he? Maar goed, nu heb ik dus iets ontdekt wat ik elke week wel zou willen op mijn junkdag, namelijk........ de hamburgers van Wally! 

Onlangs was ik met mijn vriend in Nijmegen. We zochten een leuk restaurantje om te gaan eten. Via google kwamen we uit bij Wally, een hamburgertent. Top, dat moest het worden! Bij binnenkomst was het al gezellig en het rook er super lekker! We dronken eerst wat aan de bar, maar ik kon eigenlijk niet wachten op mijn hamburger. 


Wally gebruikt alleen lokale producten en duurzaamheid is er erg belangrijk. Dit is wat Wally zegt over duurzaamheid. Ik kan het zelf niet beter omschrijven. 

"Wij geloven in de kracht van eenvoud. Een goede hamburger, gemaakt van eerlijke ingrediƫnten. Dat nemen we heel serieus. Want een burger is pas goed als die niet alleen verschrikkelijk lekker, maar ook gemaakt is met hart voor het product, respect voor de omgeving en met het oog op onze toekomst. Bij Wally begint duurzaamheid met aandacht."


De hamburgers zijn geweldig. Het smolt in mijn mond en gewoon te lekker om in woorden te omschrijven. Misschien vreemd, maar ik heb toch best al wat hamburgers gegeten als suikervrije eter. Maar deze? Deze waren echt de aller aller aller beste! Daarnaast is de sfeer ook nog eens hartstikke leuk en is de bediening top. Ziet de hamburger er niet super lekker uit? 

De eigenaar kwam aan tafel vertellen hoe de hamburgers gemaakt werden en hij was zo enthousiast. We 
werden er helemaal  vrolijk van. Er werd zelfs apparatuur uit de keuken gehaald, zodat hij ons nog beter kon uitleggen hoe de hamburgers gemaakt worden. 

























Dus zeker een aanrader als je een keer een junkdag hebt. Restaurant Wally zit aan de Hertogstraat 47 in Nijmegen. Ze plaatsen ook hele leuke foto's op Facebook, dus ook een aanrader om die te volgen :) En natuurlijk vind je op hun website ook meer informatie. 

Laat me weten via Twitter of Facebook als je bij Wally bent geweest. 

Have fun als je hamburgers gaat eten bij Wally. 

Dominique

Volg Suikervrij Eten op Facebook en Bloglovin om op de hoogte te blijven van de laatste updates.

Bronnen:
Foto , 2, 3, 4 ,5 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten